Blog:

Exponentiële businessmodellen

door Marco Derksen op 27 februari 2017

Als je het business model canvas van Osterwalder combineert met het concept van exponentiële organisatie van Salim en Van Geest, dan kom je tot het exponentiële businessmodellen.

Een interessant concept dat Patrick van der Pijl afgelopen week behandelde in een webinar van de Singularity Univesity: Designing Exponential Business Models (slides). Van der Pijl licht de exponentiële businessmodellen toe aan de hand van cases als Netflix, Zappos en Stellar en laat zien hoe je tot een exponentiële businessmodel komt. Aanrader!




1 reactie

Beantwoord

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (813)

Geplaatst op 2 jun. 2022

Deepfake for good

De Rotterdamse politie hoopt door middel van een deepfake-video waarin het dertienjarige slachtoffer direct tot de dader en getuigen spreekt […]

Lees Bericht: Deepfake for good
Contact