Marc Pritchard over de problemen in digitale marketing

door Marco Derksen op 1 februari 2017


Afgelopen week hield Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G een bevlogen presentatie tijdens de 2017 Annual Leadership Meeting waarin hij een kritische status quo schetst van digital marketing. Pritchard stelt dat het de hoogste tijd is om de grote problemen in digital marketing op te lossen. Misschien wel de meest relevante marketingpresentatie van de afgelopen 20 jaar (via: Mark Ritson).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (990)

Geplaatst op 31 mei. 2024

AI-strategie fintech Klarna

Klarna, een toonaangevende Zweedse fintechgigant, speelt een prominente rol in de buy-now-pay-later sector. Het bedrijf biedt flexibele betaaloplossingen voor online […]

Lees Bericht: AI-strategie fintech Klarna
Contact