De vogelverschrikker

door Marco Derksen op 8 april 2014


Moet eerlijk zeggen dat ik The Scarecrow, de inmiddels 6 maanden oude promotievideo voor Chipotle’s app-based game, nog niet eerder had gezien. Chipotle zet in deze prachtig gemaakte animatiefilm vraagtekens bij hoe het meeste voedsel vandaag de dag geproduceerd wordt en schaart zich achter de mening dat lokaal en verantwoord geproduceerd voedsel superieur is. Het durven innemen van een duidelijk standpunt is volgens contentmarketing-goeroe Joe Pulizzi, één van de zes principes van verhalende contentmarketing waarmee je boven de rest uitsteekt (via: Label).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (661)

Geplaatst op 18 nov. 2019

Wat is kenniswerk?

Informatie verzamelen, opslaan, doorzoeken, analyseren, beoordelen, verwerken, bespreken, en gebruiken om je werk te doen. Als dat een groot deel […]

Lees Bericht: Wat is kenniswerk?
Contact