De meeste merken die zich bezig houden met social media verspillen hun tijd aldus Mark Ritson, universitair hoofddocent marketing en branding aan de Melbourne Business School tijdens het laatste World Marketing & Sales Forum Melbourne. De video van zijn presentatie is begin deze maand online gezet door BrandT Magazine (met dank aan @jorritkr). Aanrader!
![](https://koneksa-mondo.nl/wp-content/uploads/2024/07/Podcast-Filosofie-in-Actie-366x240.jpeg)
Siri Beerends over technologie en ethiek
Recentelijk heb ik de Filosofie in actie-podcast geluisterd waarin Piek Knijff in gesprek gaat met cultuursocioloog Siri Beerends. Het gesprek […]
3 reacties
[…] voor deze blog kreeg ik door een post op de blog van Marco […]
Waarom social media beperkte waarde hebben als marketingkanalen
http://www.marketingfacts.nl/berichten/waarom-social-media-beperkte-waarde-hebben-als-marketingkanalen
Marketing Deconstructed lecture with Professor Mark Ritson entitled Communications – The Death of the Traditional/ Digital Divide