De beroepsvereniging NIMA organiseert al jaren de uitreiking van de NIMA Awards, de marketingprijzen voor Nederlandse organisaties. Op 19 maart 2015 reikt NIMA, tijdens de Dutch Marketing Awards, opnieuw de marketing awards uit in de categorieën: Marketing Launch (beste nieuwkomer), Marketing Next (next step in marketing) en Marketing Company van het jaar. Net als vorig jaar heb ik de eer om in de jury te zitten van de categorie voor beste nieuwkomers.
Afgelopen jaar werd Hutspot Amsterdam uitgeroepen tot de beste nieuwkomer, voor Peerby en Waka Waka. Wij vonden als jury dat Hutspot Amsterdam heeft aangetoond dat het ondanks de economische crisis wel degelijk mogelijk is om een innovatief retailconcept succesvol in de markt te zetten.
Maar welke organisatie moet er volgens jou dit jaar worden uitgeroepen tot beste nieuwkomer en een NIMA Award winnen? Tot 16 november (?) kun je organisaties nomineren via nima.nl.
Foto: NIMA
1 reactie
Wellicht zitten er interessante kandidaten in de Fast50, de lijst van 50 snelste (tech)groeiers van Nederland.