Gary Vaynerchuk over ondernemen in het digitale tijdperk

door Marco Derksen op 22 november 2013

Niet iedereen is even gecharmeerd van Gary Vaynerchuk, maar ik ben al jaren fan. In zijn presentaties neemt hij in snel tempo het publiek mee in zijn persoonlijke verhaal dat begint op het moment dat hij samen met zijn broer de slijterij van zijn vader in New Jersey overneemt. Vaynerchuk weet door slim gebruik te maken van digitale media de omzet van de slijterij in enkele jaren te verhogen tot ruim 45 miljoen dollar per jaar. Vaynerchuk verteld op zijn manier het verhaal van ‘de eeuw van mijn vader, naar de eeuw van mijn dochters’ (zie ook organisatie 3.0). Pak een bak koffie en ga er eens rustig voor zitten. Een aanrader! (via: Edwin).

4 reacties

Beantwoord

Beantwoord

@Marco Geluksvogel!
Ik heb hem nog wel eens geprobeerd te strikken voor een e-interview. Maar al mijn e-mails bleven onbeantwoord.

Beantwoord

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Laatste blogs

Bekijk alle blogs (813)
Contact